Неділя, 24.09.2017, 06:03
Вітаю Вас Гість | RSS

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 222
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Табір відпочинку

Табір відпочинку "БАРВІНОК"

 

     Робота пришкільного табору відпочинку з денним перебуванням «Барвінок». 

   Табір створювався з метою забезпечення ефективного оздоровлення, повноцінного відпочинку, створення культурно-виховної, фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми. Була поставлена ціль задоволення інтересів і духовних запитів, формування у дітей різноманітних інтересів і навичок, врахування індивідуальних потреб кожної дитини.

   В пришкільному  таборі  «Барвінок» , за   період його роботи ,  відпочило близько  100 дітей. В школі функціонувало 8 загонів: «Живчики»(10 дітей), «Смайлики» (10), «Фаворит» (12), «Усмішка»(11) , «Тигренята» (10), «Динамо»(11), «Діджеї» (17) і «Екстремал»(13), «Веселка» (11). Особлива увага приділялася дітям пільгових категорій. На відпочинок до школи приходили 39 дітей з багатодітних сімей, 3 дітей-інвалідів, одна дитина-напівсирота. Всю роботу з дітьми проводили 18 педагогічних працівників, вихователів.

   В таборі були створені всі умови для проведення оздоровчо-виховної роботи . Були розроблені символіка табору, емблеми загонів, їх атрибутика . Згідно плану роботи проводилися виховні заходи  в загонах, фізкультурно-оздоровчі заняття, спортивні і рухливі ігри , працювала шкільна бібліотека.  Серед улюблених конкурсів дітей були «Містер і міс табору» (Кундік Т.О.), конкурс малюнка на асфальті (Свищ Н.А.) , «День квітки» (Шукалович О.С.), «День туриста» (Кундік І.У.), музично-розважальні програми (Кундік Т.О.). Проводилися спортивні естафети, змагання з волейболу серед дівчаток і по міні-футболу серед хлопчиків (Кундік С.І.).

 З метою психологічного  розвантаження учасників навчально-виховного процесу школи та залучення дітей до екологічної та природоохоронної роботи в школі вчителями біології Семенюк Надією Тимофіївною і географії Кундіком Іваном Ульяновичем створена екологічна стежка «До таємниць природи». Учні  проводять  спостереження за  птахами й тваринами  та  проводять  дослідницьку  роботу щодо  виявлення екологічних  змін в природі, вчаться  жити в гармонії разом з природою, що в  свою чергу   позитивно впливає  на  психічний  та  емоційний  розвиток  дитини. Тому в планах роботи загонів було зроблено акцент на організацію екскурсій в природу.

     При проведенні всіх масових заходів велика увага приділялася дотриманню інструкцій з техніки безпеки.Всі діти були забезпечені двохразовим харчуванням з дотриманням всіх санітарно-гігієнічних вимог на харчоблоці. Перспективне і щоденне меню складалося з урахуванням вартості харчування на одну дитину